Головне управління ДПС у Харківській області інформує

Державна податкова служба працює над удосконаленням низки цифрових інструментів, зокрема Електронного кабінету платника податків. Про це під час зустрічі з бізнесом Волинської області повідомила в. о. Голови ДПС Леся Карнаух.
Це 15-та така зустріч в регіонах із бізнесом. До неї долучився очільник Волинської ОДА Іван Рудницький. Участь у заході взяли понад 70 підприємців та представників бізнес-асоціацій.
«Є запит платників податків на удосконалення цифрових сервісів Податкової. Вже працюємо над цим. Зокрема, над удосконаленням Електронного кабінету платника податків. Електронний кабінет – корисний інструмент. Але зауважень до його функціоналу з боку платників податків чимало. Він не завжди відповідає очікуванням, і про це кажуть користувачі. Заскладний інтерфейс та деякі функції потребують доопрацювання», – наголосила Леся Карнаух.
В. о. Голови ДПС зазначила, що податкова працює над тим, щоб Кабінет був зручним, простим, швидким і зрозумілим.
«Хочемо, щоб Електронний кабінет став сервісом, яким комфортно та зручно користуватися», – додала вона.
Під час зустрічі також обговорили питання щодо мораторію на перевірки.
ДПС виконує рішення РНБО. Наразі йдеться не про повну заборону, а про часткове обмеження.
«Перевіряємо тільки тих суб’єктів, які мають високі ризики. Сумлінному бізнесу боятися немає чого. До речі, у серпні вже на третину скоротили кількість фактичних перевірок, порівняно з липнем», – зазначила вона.
Ще одне важливе питання – блокування податкових накладних
«З початку року ми запровадили дієві механізми, які вже дозволили вдвічі зменшити кількість заблокованих податкових накладних, а також вдвічі скоротити кількість підприємств, віднесених до категорії ризикових», — нагадала Леся Карнаух.
Більше того, Уряд підтримав ініціативу ДПС щодо внесення змін до постанови № 1165, які зменшать майже вдвічі кількість платників податків, які стикаються з блокуванням податкових накладних.
В. о. Голови ДПС також закликала підприємців активніше користуватися послугами Офісів податкових консультантів. Вона подивилася як робота Офісу організована в Луцьку. Попит на послуги є.
Це новий формат спілкування з платником. Такі Офіси відкрили вже в 20 регіонах. Це мережа пунктів допомоги, де кожен може вирішити проблему, яка існує та отримати якісну та оперативну консультацію. Головне – це спілкування віч-на-віч.
«Закликаю бізнес активніше користуватися послугами Офісів. Бо це колосальна економія часу, нервів та ресурсу», – наголосила вона.
Значна кількість аграріїв порушили питання щодо забезпечення належного використання землі та справедливого ведення бізнесу в цій сфері. Зокрема, щоб унеможливити схеми так званого вирощування чорного зерна на необлікованих землях і відповідно нарахування справедливих податків тим, хто використовує землю і легально вирощує сільськогосподарську продукцію. ДПС в тісній співпраці з територіальними громадами і з регіональною владою працює над цим питанням.
Обговорили також питання щодо запровадження SAF-T UA та електронного аудиту, еАкцизу, банківської таємниці, онлайн продажів тощо.
Леся Карнаух подякувала всім платникам за роботу.
«Бо ми разом працюємо на економіку країни та її оборону. А такі зустрічі роблять партнерство міцнішим та підвищують довіру», – додала в. о. Голови ДПС.

Для підвищення якості податкових послуг та зручного інформування платників ДПС відкрила Офіси податкових консультантів у 20 регіонах України. Новий сервіс допоможе розібратися у податкових питаннях, отримати фахову пораду та уникнути порушень законодавства.
Кожний платник, який звернувся за консультацією, отримає аргументовану та якісну відповідь. А модератор зорієнтує та допоможе в отриманні консультаційних послуг з урахуванням індивідуальних потреб відвідувача.
Фахівці Офісів консультують за такими напрямами:
- оподаткування фізосіб та юридичних осіб,
- електронні сервіси та звітність,
- податкові спори,
- податковий аудит,
- фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО,
- контроль за обігом підакцизних товарів,
- зупинення реєстрації ПН / РК,
- погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ,
- надання кваліфікованих електронних довірчих послуг.
- трансфертне ціноутворення.
Інформацію про розташування та графік роботи Офісів можна переглянути за посиланням https://tax.gov.ua/others/kontakti/ofis-podatkovih-konsultantiv.
Запрошуємо громадян і бізнес скористатися новою послугою податкової.
Залишайте відгуки про наш сервіс, щоб ми могли покращити роботу і стати ще кориснішими для вас.
Офіси податкових консультантів – це увага, повага, довіра. Адже всі, хто в умовах війни продовжують працювати, платити податки й утримувати економіку, – потребують максимальної підтримки держави.

Про роботу бізнесу Рівненщини, актуальні питання оподаткування та нові
сервіси говорили сьогодні під час зустрічі в. о. Голови ДПС Леся Карнаух,
команда ДПС та понад 70 підприємців і представників бізнес-асоціацій
Рівненщини. До заходу також долучився очільник Рівненської ОВА
Олександр Коваль.
Це вже 16-та зустріч керівництва ДПС з регіональним бізнесом, де під час
відкритого діалогу платники мають змогу отримати відповіді на свої питання
від представників Служби.
«Сьогодні в умовах постійних атак ворога перед ДПС стоїть чимало
викликів і маємо з іншими органами влади максимально допомогти
кожному, хто підтримує економіку», – зазначила Леся Карнаух.
Вона нагадала, що з усіма своїми питаннями платники можуть звернутися
до Офісів податкових консультантів. Їх на початку тижня ДПС відкрила у 20
регіонах. Тому для отримання якісної консультації не потрібно чекати візиту
фахівців з Києва. Все максимально доступно на місцях.
Під час зустрічі учасники обговорили низку вже традиційних питань від
бізнесу – мораторій на перевірки, блокування податкових накладних,
виведення субʼєктів з категорії ризикових.
Питання, яке цікавить багатьох – еАкциз.
За інформацією Мінцифри, тестування повного функціоналу системи
розпочнеться з листопада 2025 року. Зі свого боку ДПС максимально
здійснила всі необхідні організаційні заходи, щоб перехід на електронну
марку був комфортним для бізнесу.
Ще одне важливе питання – запровадження SAF-T UA. Це один із важливих
кроків до цифровізації податкового контролю, що передбачено
Національною стратегією доходів.
За словами Лесі Карнаух, під час документальної перевірки з питань
бюджетного відшкодування ПДВ вже вперше на практиці ДПС використала
стандартний файл SAF-T UA та довела його ефективність.
Очільниця ДПС закликала платників активно впроваджувати цей
інструмент, адже це економія часу та зусиль як для бізнесу, так і для
податкових органів.
«Сьогоднішній діалог вкотре показав, що у бізнесу є значний запит на
якісний сервіс від податкової і ми маємо вчасно та ефективно реагувати», –
наголосила Леся Карнаух.
