Златопільська міська рада
Харківська область, Лозівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2025 рік

Дата: 04.04.2025 09:22
Кількість переглядів: 26

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», згідно Порядку роботи зі зверненнями громадян у Златопільській міській раді та її виконавчих органах сплановано та проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 2024 рік до виконавчого комітету Златопільської міської ради надійшло                              870 звернень громадян, що на 9% менше  ніж за аналогічний період 2023 року (964  звернення), з них 5% колективних.  Серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку 10,6%  та військовослужбовці-23%. 81,8% звернень надійшло від мешканців міста.

У зверненнях було порушено 870 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:

 - соціальна політика, соціальний захист населення - 52,43%: надання гуманітарної та матеріальної допомоги;

- комунального господарства (13,67% від загальної кількості звернень);

- житлові питання – 9,37 %: виділення житла, поліпшення житлових умов;

            - інші (18,51 %), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.

Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 95  звернень . Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги.

Кожному зверненню, яке розглядається виконавчим комітетом Златопільської міської ради, приділяється особлива увага. На всі звернення громадян надаються відповіді, як в усній так і у письмовій формі.

Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови № 253 від 28 грудня 2019 року, міським головою та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян. Також активно використовувались електронні засоби комунікацій з громадянами міста. На офіційному сайті Златопільської міської територіальної громади запроваджено сервіс «Звернення до посадовця», на якому є можливість звернутись до міського голови та його заступників. За 2024 рік надійшло 163 звернення в електронному вигляді.

Для усунення недоліків в роботі зі зверненнями громадян вживаються всі необхідні заходи. Частина звернень, що не вирішуються позитивно в установлений законодавством термін і потребують більш значного часу на їх виконання, залишається на контролі до остаточного вирішення по суті. Особливо це стосується питань житлово-комунального господарства.

Приділяється велика увага упорядкуванню роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням строків, установлених законодавством, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень

Аналіз розгляду звернень за 2024 рік

Надійшло

звернень

Вирішено

позитивно

 

Надано

роз’яснень

Відмовлено

Направлено

за належ-

ністю

До

відома

Залишено

без

розгляду

Знаходяться

на контролі

до остаточ-

ного

вирішення

питання

В процесі

розгляду

870

560

237

49

18

-

6

-

-

 

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Златопільської міської ради здійснюється за допомогою системи електронного документообігу «Бінго Офіс», яка дозволяє здійснювати аналіз роботи зі зверненнями громадян в автоматичному режимі.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян та з метою підвищення її ефективності, загальний відділ апарату виконавчого комітету вважає за необхідне звернути увагу працівників виконавчого комітету та керівників комунальних підприємств, установ, організацій на усунення недоліків в організації роботи із зверненнями громадян, підвищення їх відповідальності за вирішення порушених у зверненнях питань, виконання у повному обсязі вимог  Закону України  «Про звернення громадян».

Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» за звітній період до виконавчого комітету Златопільської міської ради надійшла 1 петиція, але не набрала необхідної кількості голосів, тому була розглянута відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів                                              Ніна ХАРЧЕНКО

 

 

Ольга ГЛУЩЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень