Златопільська міська рада
Харківська область, Лозівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2023 рік

Дата: 04.04.2025 09:21
Кількість переглядів: 18

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Первомайської міської ради сплановано та проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

За 2023 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло                              966 звернень громадян, що на 180 % більше ніж за аналогічний період 2022 року (344 звернення).  Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери).

У зверненнях було порушено 966 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:

- комунального господарства (29,05% від загальної кількості звернень).

 Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, ремонт покрівель, відновлення роботи ліфтів та інші.

- житлові питання – 6,64 %: виділення житла, поліпшення житлових умов

- соціальна політика, соціальний захист населення- 5,6%: надання гуманітарної та матеріальної допомоги, виплати ВПО.

            - інші (51,56 %), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.

Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 577 звернення. Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги.

Кожному зверненню, яке розглядається виконавчим комітетом Первомайської міської ради, приділяється особлива увага. На всі звернення громадян надаються відповіді, як в усній так і у письмовій формі.

Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови №26 від  06 лютого 2024 року, міським головою та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян.

У виконавчому комітет Первомайської міської ради працює пункт безкоштовної юридичної допомоги громадянам. Протягом 2023 року ним надано кваліфіковану правову допомогу 54 громадянам.

Для усунення недоліків в роботі зі зверненнями громадян вживаються всі необхідні заходи. Частина звернень, що не вирішуються позитивно в установлений законодавством термін і потребують більш значного часу на їх виконання, залишається на контролі до остаточного вирішення по суті. Особливо це стосується питань житлово-комунального господарства.

Приділяється велика увага упорядкуванню роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням строків, установлених законодавством, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень

Аналіз розгляду звернень за 2023 рік

Надійшло

звернень

Вирішено

позитивно

 

Надано

роз’яснень

Відмовлено

Направлено

за належ-

ністю

До

відома

Залишено

без

розгляду

Знаходяться

на контролі

до остаточ-

ного

вирішення

питання

В процесі

розгляду

964

175

745

10

10

-

2

-

23

 

З 01.01.2020 року у виконавчому комітеті Первомайської міської ради було запроваджено систему електронного документообігу «Бінго Офіс», яка дозволяє здійснювати аналіз роботи зі зверненнями громадян в автоматичному режимі.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян та з метою підвищення її ефективності, загальний відділ апарату виконавчого комітету вважає за необхідне звернути увагу працівників міськвиконкому та керівників комунальних підприємств, установ, організацій на усунення недоліків в організації роботи із зверненнями громадян, підвищення їх відповідальності за вирішення порушених у зверненнях питань, виконання у повному обсязі вимог  Закону України  «Про звернення громадян».

Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської електронних петицій не надходили.

 

Заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів                                                    Ніна ХАРЧЕНКО

 

Ольга ГЛУЩЕНКО


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень