Златопільська міська рада
Харківська область, Лозівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2021 рік

Дата: 04.04.2025 09:07
Кількість переглядів: 26

 На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Первомайської міської ради сплановано та проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді. 
Рішенням виконавчого комітету Первомайської міської ради від 28.04.2021 року будо затверджено Порядок роботи зі зверненнями громадян у Первомайській міській раді та її виконавчих органах (далі-Порядок)

За 2021 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 538 звернення громадян, що на 8,3% більше ніж за аналогічний період 2020 року (498 звернення). Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери). За вказаний період надійшло 53 колективних звернення громадян. 51,3% звернень було подано заявниками жіночої статі.

У зверненнях було порушено 538 питань. Більшість порушених питань складають питання:

- комунального господарства (35,45% від загальної кількості звернень). Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, ремонт покрівель, повернення коштів з рахунків АК «Харківобленерго», від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, та інші;

- житлові питання – 15,14%: виділення житла, поліпшення житлових умов;

- аграрної політики та земельних відносин (3,18%): виділення, встановлення меж земельних ділянок;

- охорона здоровя - 4,29%

- соціальна політика, соціальний захист населення - 2,99%;

- інші (33,96), серед яких переважають скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.

Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 107 звернень, що на 48% менше ніж за 2020 рік. Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги, відключення газопостачання та інші.

Кожному зверненню, яке розглядається виконавчим комітетом Первомайської міської ради, приділяється особлива увага. На всі звернення громадян надаються відповіді, як в усній так і у письмовій формі.

Розпорядженням міського голови №14 від 12 січня 2021 року затверджено графіки особистих прийомів громадян міським головою, його заступниками, старостами сіл територіальної громади (в тому числі виїздні прийоми). У зв’язку з запровадженням обмежувальних заходів тимчасово було призупинено проведення особистих прийомів міським головою та заступниками міського голови. Натомість активно використовувались електронні засоби комунікацій з громадянами міста. З 01.01.2020 року на сайті Первомайської міської ради та її виконавчих органів запроваджено сервіс подання електронного звернення. Протягом  2021 року таких звернень надійшло – 36.

У виконавчому комітет Первомайської міської ради працює пункт безкоштовної юридичної допомоги громадянам. Протягом 2021 року ним надано кваліфіковану правову допомогу 111 громадянам.

Для усунення недоліків в роботі зі зверненнями громадян вживаються всі необхідні заходи. Частина звернень, що не вирішуються позитивно в установлений законодавством термін і потребують більш значного часу на їх виконання, залишається на контролі до остаточного вирішення по суті. Особливо це стосується питань житлово-комунального господарства.

Приділяється велика увага упорядкуванню роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням строків, установлених законодавством, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень

Аналіз розгляду звернень за 2021 рік

Надійшло

звернень

Вирішено

позитивно

 

Надано

роз’яснень

Відмовлено

Направлено

за належ-

ністю

До

відома

Залишено

без

розгляду

Знаходяться

на контролі

до остаточ-

ного

вирішення

питання

В процесі

розгляду

538

249

222

23

41

-

1

-

2

З 01.01.2020 року у виконавчому комітеті Первомайської міської ради було запроваджено систему електронного документообігу «Бінго Офіс», яка дозволяє здійснювати аналіз роботи зі зверненнями громадян в автоматичному режимі.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян та з метою підвищення її ефективності, загальний відділ апарату виконавчого комітету вважає за необхідне звернути увагу працівників міськвиконкому та керівників комунальних підприємств, установ, організацій на усунення недоліків в організації роботи із зверненнями громадян, підвищення їх відповідальності за вирішення порушених у зверненнях питань, виконання у повному обсязі вимог  Закону України  «Про звернення громадян».

Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшла 1 петиція, яка не набрала необхідної кількості голосів (48) тому була розглянута згідно ЗУ «Про звернення громадян».

 

 

Керуюча справами виконавчого комітету

Первомайської міської ради                                                               Тетяна ОРЛОВА

 

 

Юлія РЯЗАНЦЕВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень