Златопільська міська рада
Харківська область, Лозівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2020 рік

Дата: 04.04.2025 08:53
Кількість переглядів: 17

На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційних прав на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» виконавчим комітетом Первомайської міської ради сплановано та проводиться робота щодо забезпечення реалізації та гарантування прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді.

Реєстрація та опрацювання звернень громадян здійснюється в СЕД . За 2020 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло  498 звернень громадян, що на 48,9 % менше ніж за аналогічний період 2019 року (974 звернення). Зменшення кількості звернень громадян зумовлено запровадженням обмежувальних заходів, пов’язаних з запобіганням поширенню коронавірусу COVID-19 на території міста Первомайський.  Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери). За вказаний період надійшло 65 колективних, 7 анонімних звернень громадян.

У зверненнях було порушено 498 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:

- комунального господарства (52,81% від загальної кількості звернень). Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, ремонт покрівель, відновлення роботи ліфтів та інші.

- аграрної політики та земельних відносин (2,01 %): виділення, встановлення меж земельних ділянок.

- житлові питання – 12,05 %: виділення житла, поліпшення житлових умов.

            - інші (21,49 %), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.

Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 159 звернень. Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги, відключення газопостачання та інші.

Кожному зверненню, яке розглядається виконавчим комітетом Первомайської міської ради, приділяється особлива увага. На всі звернення громадян надаються відповіді, як в усній так і у письмовій формі.

Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови № 253 від 28 грудня 2019 року, міським головою та його заступниками здійснювались особисті прийоми громадян. У зв’язку з запровадженням обмежувальних заходів з 18.03.2020 року тимчасово було призупинено проведення особистих прийомів міським головою та заступниками міського голови. Натомість активно використовувались електронні засоби комунікацій з громадянами міста. З 01.01.2020 року на сайті Первомайської міської ради та її виконавчих органів запроваджено сервіс подання електронного звернення. За 2020 рік таких звернень надійшло – 52.

У виконавчому комітет Первомайської міської ради працює пункт безкоштовної юридичної допомоги громадянам. За 2020 рік ним надано кваліфіковану правову допомогу 72 громадянам.

Для усунення недоліків в роботі зі зверненнями громадян вживаються всі необхідні заходи. Частина звернень, що не вирішуються позитивно в установлений законодавством термін і потребують більш значного часу на їх виконання, залишається на контролі до остаточного вирішення по суті. Особливо це стосується питань житлово-комунального господарства.

Приділяється велика увага упорядкуванню роботи зі зверненнями громадян, зокрема, щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей, із порушенням строків, установлених законодавством, викоренення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз’яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень

Аналіз розгляду звернень за 2020 рік

Надійшло

звернень

Вирішено

позитивно

 

Надано

роз’яснень

Відмовлено

Направлено

за належ-

ністю

До

відома

Залишено

без

розгляду

Знаходяться

на контролі

до остаточ-

ного

вирішення

питання

В процесі

розгляду

498

157

294

8

28

-

6

5

0

З 01.01.2020 року у виконавчому комітеті Первомайської міської ради було запроваджено систему електронного документообігу «Бінго Офіс», яка дозволяє здійснювати аналіз роботи зі зверненнями громадян в автоматичному режимі.

Враховуючи актуальність роботи із зверненнями громадян та з метою підвищення її ефективності, загальний відділ апарату виконавчого комітету вважає за необхідне звернути увагу працівників міськвиконкому та керівників комунальних підприємств, установ, організацій на усунення недоліків в організації роботи із зверненнями громадян, підвищення їх відповідальності за вирішення порушених у зверненнях питань, виконання у повному обсязі вимог  Закону України  «Про звернення громадян».

Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 3 петиції. Жодна з них не набрала необхідної кількості голосів (100), тому були розглянуті згідно ЗУ «Про звернення громадян».

 

 

Керуюча справами виконавчого комітету

Первомайської міської ради                                                               Тетяна ОРЛОВА

 

 

 

Юлія РЯЗАНЦЕВА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень