Порядок відшкодування та розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є виконавчий комітет Первомайської міської ради"
Додаток 1
до рішення виконавчого комітету
№79 від 22 квітня 2020 року
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є виконавчий комітет Первомайської міської ради
1. Цей Порядок визначає механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються виконавчий комітет Первомайської міської ради (далі - виконавчий комітет).
2. Цей Порядок застосовується у випадку, коли виконавчий комітет є належним розпорядником інформації.
3. Документи за запитом на інформацію надаються безкоштовно:
1) особі у разі надання інформації про неї;
2) якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом, що не перевищує 10 сторінок;
3) щодо інформації, що становить суспільний інтерес.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів здійснюється у разі потреби у виготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів, починаючи з одинадцятої сторінки, відповідно до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є виконавчий комітет (додаток 2).
5. Розмір відшкодування фактичних витрат визначається фінансово-господарським відділом виконавчого комітету Первомайської міської ради (далі-фінансово-господарський відділ).
6. Загальний відділ виконавчого комітету Первомайської міської ради (далі-загальний відділ), у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більше ніж 10 сторінок, подає заявку на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію (далі – Заявка) до фінансово-господарського відділу згідно з додатком 1 до цього Порядку. Загальний відділ здійснює облік Заявок у відповідному журналі.
7. На підставі отриманої Заявки фінансово-господарський відділ невідкладно виписує рахунок для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку, і передає його до загального відділу для направлення запитувачу інформації. Фінінсово-господарський відділ здійснює облік Рахунків у відповідному журналі.
8. Оплата Рахунка здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача інформації.
9. Не пізніше наступного дня після надходження від запитувача інформації коштів на рахунок виконавого комітету фінансово-господарський відділ передає загальному відділу копію виписки з реєстраційного рахунку, на який зараховано кошти, завізовану відповідальною особою, з проставленням її посади, прізвища, імені, по батькові та поточної дати.
10. Після підтвердження факту повної оплати Рахунка впродовж трьох робочих днів інформація надсилається запитувачу.
11. Відповідь на запит на інформацію не надається у разі повної або часткової відмови запитувача від оплати Рахунка.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів Ніна ХАРЧЕНКО
Додаток 1
до Порядку відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є виконавчий комітет
Первомайської міської ради
Фінансово-господарський відділ
виконавчого комітету Первомайської міської ради
ЗАЯВКА № _______
від «__» __________20__року
на виписку рахунка для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є виконавчий комітет Первомайської міської ради
_____________________________________________________________________________
(назва документа, що запитується)
______________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу виконавчий комітет Первомайської міської ради,
у якому знаходиться запитувана інформація)
______________________________________________________________
Прізвище та ініціали запитувача – фізичної особи, найменування запитувача – юридичної особи або об’єднання громадян, що не має статусу юридичної особи
Послуга, що надається Вартість виготовлення
1 аркуша, грн Кількість аркушів
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)
Копіювання або друк копій документів будь якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)
(у разі відсутності даних ставиться прочерк)
Виконавець:
___________________________ ______________ ________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
Керівник структурного підрозділу,
до повноважень якого належить забезпечення
надання інформації на запити на інформацію,
які надходять до виконавчого комітету
Первомайської міської ради _______________ _________________
(підпис) (П.І.Б.)
Додаток 2
до Порядку відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є
виконавчий комітет Первомайської міської ради
Надавач послуг: виконавчий комітет Первомайської міської ради
Реєстраційний рахунок:
UA 208201720314281007203033838
ДКСУ м.Київ
Код за ЄДРПОУ: 04396986
Платник:_________________________________
РАХУНОК № __________
від «___»___________20 __ року
для здійснення оплати фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є виконавчий комітет Первомайської міської ради _______________________________________________________________
(назва документа, що запитується)
_______________________________________________________________
Послуга, що надається Вартість виготовлення
1 аркуша, грн Кількість аркушів Сума, грн
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є виконавчий комітет Первомайської міської ради
РАЗОМ
Усього до сплати _____________________________________________________________
(сума словами)
_______________________________________________________грн_______________коп.
Виконавець:
___________________________ __________ __________________
(посада) (підпис) (П.І.Б.)
Додаток 2
до рішення виконавчого комітету
№ 79 від 22 квітня 2020 року
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за запитом на інформацію,
розпорядником якої є виконавчий комітет Первомайської міської ради
№ з/п Послуга, що надається Вартість виготовлення 1 аркуша
1 Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (у тому числі двосторонній друк) 0,1 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
2 Копіювання або друк копій документів формату А3 (у тому числі двосторонній друк) 0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
3 Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) 0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
4 Копіювання або друк копій документів формату А3, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (у тому числі двосторонній друк) 0,4 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
Примітки:
1. Розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.
2. Норми застосовуються під час копіювання або друку копій документів, що надаються за запитом на інформацію, понад 10 сторінок, починаючи з одинадцятої.
Заступник міського голови
з питань діяльності виконавчих органів Ніна ХАРЧЕНКО
Ольга ГЛУЩЕНКО