Щомісячна адресна грошова допомога дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України
Виплата щомісячної адресної грошової допомоги дітям
загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які були зареєстровані на момент смерті у Харківській області за рахунок коштів обласного бюджету
З метою реалізації заходів комплексної Програми підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки рішенням Харківської обласної ради від 10 квітня 2024 роки № 834-VIII затверджено Порядок використання коштів обласного бюджету на виплату щомісячної адресної грошової допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України.
Відповідно до затвердженого Порядку щомісячна адресна грошова допомога виплачується дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які були зареєстровані на момент смерті у Харківській області (крім м. Харків), у розмірі 8000 гривень до досягнення дитиною 18 років (далі – щомісячна допомога).
Для виплати щомісячної допомоги законному представнику дитини або дитині, яка досягла 14 років, необхідно звернутися до управління соціального захисту населення із особистою заявою та засвідченими в установленому чинним законодавством порядку копіями таких документів:
- паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) заявника, при наданні копії ID-паспорта – копії лицьового та зворотного боку паспорта;
- свідоцтва про народження дитини;
- посвідчення члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України (для дітей віком від 14 до 18 років) або довідки про встановлення дитині статусу члена сім’ї загиблого захисника чи захисниці України (для дітей віком до 14 років);
- рішення органу опіки та піклування (за необхідності);
- довідки про відкриття заявником поточного рахунку в Уповноваженому банку (Уповноваженими банками є банки, визначені переможцями конкурсу на право виплати пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівників бюджетних установ через поточні рахунки відповідно до Порядку проведення конкурсного відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги та заробітної плати працівникам бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1231).
Заява та зазначені документи подаються в паперовій чи, за технічної можливості, в електронній формі.
Виплата щомісячної допомоги здійснюється Обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат з місяця подання заяви та припиняється у разі смерті дитини або законного представника дитини (до моменту призначення іншого законного представника) з місяця, наступного за місяцем настання смерті дитини або законного представника дитини. Після призначення іншого законного представника дитини виплати поновлюються з місяця її припинення.
Управління соціального захисту населення Первомайської міської ради здійснює прийом заяв та документів для виплати щомісячної допомоги дітям загиблих (померлих) захисників і захисниць України, які були зареєстровані на момент смерті в Первомайській міській територіальній громаді, за адресою:
м. Первомайський, Четвертий мікрорайон, буд.21, каб.1, тел. для довідок (05748) 3- 40-85, е-mail [email protected]
Час роботи управління: понеділок-четвер з 08.00 до 12.00 год., з 13.00 до 17 год., п’ятниця з 08.00 до 15.00 год.