Виплата часткової компенсації за виготовлення та встановлення пам’ятних знаків (надгробків) на могилах захисників і захисниць України
Виплата часткової грошової компенсації за виготовлення та встановлення пам’ятних знаків (надгробків) на могилах загиблих (померлих) захисників і захисниць України за рахунок коштів обласного бюджету
В Харківській області діє Комплексна Програма підтримки захисників і захисниць України та членів їхніх сімей в Харківській області на 2024 – 2028 роки, затверджена рішенням Харківської обласної ради від 23.12.2023 року № 728-VIII (зі змінами). Відповідно до зазначеної Програми рішенням обласної ради від 21.05.2024 року № 844-VIII затверджений Порядок використання коштів обласного бюджету на часткову грошову компенсацію за виготовлення та встановлення пам’ятних знаків (надгробків) на могилах загиблих (померлих) захисників і захисниць України (далі – Порядок).
Для отримання часткової грошової компенсації особи звертаються до виконавчих органів сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад або самостійних структурних підрозділів з питань соціального захисту населення (у разі їх утворення) за місцем реєстрації або фактичного проживання із заявою про часткову грошову компенсацію, до якої додаються:
-копія свідоцтва про смерть або копія довідки про смерть захисника або захисниці України;
- копія документа, який підтверджує відповідний статус загиблого (померлого) захисника чи захисниці України;
- копія посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) захисника чи захисниці України;
- копія паспорта громадянина України (всіх заповнених сторінок) (при надання копії ID-паспорта (лицьового та зворотного боку) разом із витягом з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання особи);
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника або, якщо особа через свої релігійні переконання відмовилась від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідний контролюючий орган, копія сторінки паспорта, де є відмітка про наявність у неї права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта. У разі, якщо заявник має ID-паспорт, копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків не надається;
- довідка про неотримання коштів на виготовлення та встановлення пам’ятного знака (надгробка) загиблого (померлого) захисника чи захисниці України з місцевого бюджету;
- документи, які засвідчують витрати, здійсненні особою на виготовлення та встановлення пам’ятного знака (надгробка) загиблого (померлого) захисника чи захисниці України;
- інформації про відкриття поточного рахунка в Уповноваженому банку (уповноваженими банками є банки, які відповідають вимогам, встановленим Порядком відбору банків, через які здійснюється виплата пенсій, грошової допомоги, виплат за загальнообов’язковим страхуванням та заробітної плати
працівникам бюджетних установ, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 вересня 2001 року № 1231 (зі змінами). Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад територіальних громад або самостійні структурні підрозділи з питань соціального захисту (у разі їх утворення) за результатами розгляду заяви та пакету документів відповідно до цього Порядку здійснюють розрахунок та приймають рішення про призначення часткової грошової компенсації. Розмір часткової грошової компенсації становить 90 відсотків від фактичних витрат заявника, але не більше ніж 30 000 гривень.
У разі пошкодження пам’ятного знака (надгробка) на могилі загиблого (померлого) захисника чи захисниці України внаслідок бойових дій, терористичних актів чи диверсій, особа може звернутися повторно за отриманням часткової грошової компенсації. Підставою для розгляду питання є акт про встановлення факту знищення пам’ятного знака (надгробка), складеного виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідних територіальних громад, із зазначенням причини знищення та наданням документів, що підтверджують причину знищення (інформація з Єдиного реєстру досудових розслідувань та матеріали фотофіксації).
Від мешканців Первомайської міської територіальної громади заяви із зазначеними документами приймаються Управлінням соціального захисту населення Первомайської міської ради Харківської області за адресою: м. Первомайський, 4 мікрорайон, буд. 21, каб. №1, тел. для довідок (05748) 3- 40-85.