Златопільська міська територіальна громада
Харківська область, Лозівський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2022 рік

Дата: 20.08.2024 16:27
Кількість переглядів: 75

Фото без опису

За 2022 рік до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшло 344 звернення громадян, що на 36,0 % менше ніж за аналогічний період 2021 року (537 звернень).  Як і раніше, серед авторів листів значну частину становлять люди похилого віку (пенсіонери).

У зверненнях було порушено 344 різноманітних питань. Більшість порушених питань складають питання:

- комунального господарства (20,06% від загальної кількості звернень).

 Основні із них – це: встановлення на безкоштовній основі газового лічильника в квартирі, від’єднання від центрального теплопостачання в багатоквартирних будинках, ремонт покрівель, відновлення роботи ліфтів та інші.

- житлові питання – 13,95 %: виділення житла, поліпшення житлових умов

-соціальна політика, соціальний захист населення- 6,4%: надання гуманітарної та матеріальної допомоги, виплати ВПО.

            - інші (47,67 %), серед яких є скарги на приватних підприємців у сфері торгівлі та надання побутових послуг.

Протягом звітного періоду кількість звернень громадян що надійшли до Урядової «гарячої лінії» становить 121 звернення. Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан, проблеми, пов’язані з оплатою за комунальні послуги.

Кожному зверненню, яке розглядається виконавчим комітетом Первомайської міської ради, приділяється особлива увага. На всі звернення громадян надаються відповіді, як в усній так і у письмовій формі.

Згідно графіка, затвердженого розпорядженням міського голови № 4 від  12 січня 2021року, міським головою та його заступниками здійснюються особисті прийоми громадян. Також активно використовувались електронні засоби комунікацій з громадянами міста. З 01.01.2020 року на сайті Первомайської міської ради та її виконавчих органів запроваджено сервіс подання електронного звернення. За 2022 рік таких звернень надійшло – 4.

У виконавчому комітет Первомайської міської ради працює пункт безкоштовної юридичної допомоги громадянам. Протягом 2022 року ним надано кваліфіковану правову допомогу 107 громадянам.

Згідно Закону України № 577  від 02.07.2015 р. «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» рішенням 26 сесії 7 скликання Первомайської міської ради № 440-26/7 від 26.01.2017 року затверджено «Положення про електроні петиції в Первомайській міській ради та її виконавчих органах». За звітній період до виконавчого комітету Первомайської міської ради надійшла 1 петиція, яка не набрала необхідної кількості голосів (9), тому була розглянута згідно ЗУ «Про звернення громадян».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень